Obejrzyj bezpłatne wprowadzenie do środowego webinaru o pułapkach diagnostycznych w fizjoterapii!
Aby móc prawidłowo leczyć, najpierw należy postawić prawidłowe rozpoznanie przyczyny bólu lub dysfunkcji. Dokonując takiego rozpoznania opieramy się na badaniu podmiotowym (objawy, z którymi zgłasza sie pacjent), przedmiotowym (testy funkcjonalne) oraz badaniach obrazowych. Na każdym z tych 3 etapów czyhają na terapeutę liczne pułapki diagnostyczne.
Przed nami ostatni webinar w roku 2021. Na Uczestników tego webinaru będzie czekać wyjątkowa niespodzianka!
Zapraszamy do zapisów!
Dla kogo? Kurs on-line przeznaczony jest fizjoterapeutów, techników fizjoterapii, lekarzy, studentów fizjoterapii (ukończony II rok studiów), studentów medycyny (ukończony II rok studiów), trenerów personalnych, masażystów, techników masażu oraz innych specjalistów
Godziny szkolenia: 20:00-22:00
Cena zawiera udział w szkoleniu on-line, materiały przygotowane przez Instruktora oraz certyfikat ukończenia szkolenia on-line (przesłany drogą elektroniczną, po zakończeniu szkolenia). Uczestnicy szkolenia otrzymają dostęp do nagrania ze szkolenia na 30 dni.
O udziale w kursie (oprócz spełniania wymagań wstępnych) decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku braku miejsc na liście Uczestników kursu, następuje zapis na listę rezerwową. Liczbę wolnych miejsc można sprawdzić w polu „Wolne miejsca”.
Pierwsze niebezpieczeństwo pojawia się już na etapie zbierania wywiadu i wypytywania pacjenta o objawy z jakimi się do nas zgłasza. W wielu bowiem przypadkach ten sam objaw może być spowodowany wieloma różnymi dysfunkcjami czy też jednostkami chorobowymi. Jak zatem znaleźć jedną, najbardziej prawdopodobną przyczynę bólu?
Dokonuje się tego na drodze eliminacji jednostek chorobowych poprzez znalezienie różnic miedzy pacjentem a poszczególnymi chorobami. Czasami wystarcza jedna informacja czy też jedno, odpowiednio zadane pytanie, aby móc wykluczyć obecność pozostałych schorzeń jednocześnie prawidłowo rozpoznać problem, z którym zgłosił się pacjent. Tak samo ma się rzecz w kontekście testów funkcjonalnych. Negatywny wynik testu czasami daje więcej informacji, niż pozytywny wynik testu o niskiej wiarygodności klinicznej, ponieważ pozwala w szybkim screeningu wykluczyć jedną z przyczyn dolegliwości.
Głównym celem szkolenia jest przedstawienie klinicznie użytecznych i skutecznych narzędzi, dzięki znajomości których uczestnik szkolenia będzie mógł dokonać prawidłowej diagnostyki różnicowej trudnych przypadków trafiających do jego gabinetu, nie dając złapać się w pułapkę diagnostyczną, a tym samym wdrożyć odpowiednie leczenie po prawidłowym rozpoznaniu problemu lub dysfunkcji w obszarze narządu ruchu.
Szkolenie będzie miało charakter omówienia teoretycznego z możliwością zadawania pytań Instruktorowi w czasie trwania webinaru.
W dniu szkolenia zostanie wysłany Uczestnikom link i hasło dostępu do strony, na której odbędzie się szkolenie on-line. Będzie również możliwość otrzymania nagrania ze szkolenia on-line, które będzie dostępne przez 30 dni w Strefie Kursanta.
Aby w pełni skorzystać ze szkolenia on-line, rekomendujemy Uczestnikom zapewnienie sobie dostępu do szybkiego połączenia internetowego i używania słuchawek.
Pułapki diagnostyczne w obszarze:
Wykształcenie
Absolwent Wydziału Nauk o Zdrowiu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Obronił rozprawę doktorską na Wydziale Lekarskim Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Wyniki jego dysertacji opublikowane zostały w amerykańskim czasopiśmie "PlosOne" (Impact Factor = 2,91). W dalszym ciągu kontynuuje działalność naukowo-badawczą w celu uzyskania habilitacji naukowej.
Specjalizacja
Ukończył liczne szkolenia z zakresu metod specjalnych fizjoterapii. Certyfikowany, uwierzytelniony terapeuta metody McKenziego.
Doświadczenie zawodowe
Łączy teorie z praktyką. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z pacjentem. Od 5 lat prowadzi prywatną indywidualną praktykę fizjoterapeutyczną zajmując się najtrudniejszymi pacjentami bólowymi. Skuteczność i efekty jego pracy można sprawdzić w internecie wyszukując opinie pacjentów na temat leczenia.
Autor lub współautor ponad 30 publikacji naukowych. Laureat licznych konferencji naukowych. W 2014 roku otrzymał Nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia naukowe. Jako pierwszy na świecie odkrył i opisał rolę mięśnia przeponowego w utrzymywaniu równowagi ciała przez człowieka. Recenzent prac naukowych w kilku zagranicznych czasopismach naukowych. Poprowadził wiele szkoleń i webinarów dla fizjoterapeutów oraz lekarzy dzieląc się aktualną wiedzą oraz własnymi doświadczeniami w pracy z pacjentem. Aktywnie uczestniczy w kilku projektach badawczych próbując jeszcze dokładniej zgłębić rolę i znaczenie mięśnia przepony w ciele człowieka.
Prywatnie
Były zawodnik tenisa ziemnego. W dalszym ciągu amatorsko odbija piłkę rakietą. Lubi kuchnie świata, podróże, dobry serial kryminalny.
Jeśli nie możesz wziąć bezpośredniego udziału w webinarze na żywo, umożliwiamy dostęp do nagrania ze szkolenia na 30 dni od momentu zakończenia webinaru. Nagranie można odtworzyć w dowolnym czasie, bez limitu wyświetleń.
Dane dostępowe wysyłamy mailowo w dniu webinaru około godziny 15:00. Jeśli webinar odbywa się w sobotę, dane dostępowe otrzymasz w piątek.
W przypadku zapisu na szkolenie on-line bezpośrednio przed jego rozpoczęciem, polecamy dokonać szybkiej płatności z wykorzystaniem PayU. W ten sposób, dane dostępowe otrzymasz bezpośrednio po dokonaniu wpłaty.
W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego, aby otrzymać dane dostępowe, konieczne jest przesłanie potwierdzenia przelewu na adres info@med-coach.pl.
Tak – otrzymasz certyfikat w postaci dokumentu PDF. Po zakończonym szkoleniu on-line zostaje on wygenerowany w Strefie Kursanta w zakładce „Certyfikaty”. Indywidualny certyfikat poza imieniem i nazwiskiem Uczestnika zawiera także nazwę webinaru, datę wydarzania, dane Instruktora, który prowadził webinar i czas trwania szkolenia. Certyfikat można pobrać i wydrukować.
W przypadku udziału na żywo istnieje taka możliwość. W cenie webinaru jest również część Q&A, w której Instruktor odpowiada na pytania zadane w trakcie webinaru na czacie.
W ciągu tygodnia od zakończenia szkolenia on-line w Strefie Kursanta, w zakładce „Materiały”, znajduje się instrukcja z poszczególnymi krokami do odtworzenia nagrania ze szkolenia. Po 7 dniach nagranie ze szkolenia jest dostępne w Strefie Kursanta po wejściu w zakładkę „Nagrania z webinarów”.
Instruktor: dr n. med. Janusz Kocjan
Nagranie ze szkolenia on-line, podczas którego został poruszony temat przepony w kontekście pediatrycznym.
Strefa Kursanta to miejsce stworzone z myślą o Tobie - Uczestniku szkoleń i warsztatów w Med Coach!
Wszystko w jednym miejscu: informacje organizacyjne, status płatności, faktury do pobrania, przypomnienie o szkoleniu, materiały po kursie.
Po założeniu konta w Strefie Kursanta zapiszesz się na szkolenie jednym kliknięciem, bez konieczności wielokrotnego podawania danych!
Informujemy tylko o wielkich wydarzeniach i akcjach promocyjnych w Med Coach!
Dzielimy się dobrymi treściami naszych Instruktorów!