Dla kogo? Kurs przeznaczony jest dla fizjoterapeutów oraz studentów fizjoterapii, terapeutów manualnych oraz masażystów.
Godziny szkolenia:
I dzień (sobota) – 9:00-16:00
II dzień (niedziela) – 9:00-14:00
Cena zawiera udział w szkoleniu w Krakowie, skrypt i inne materiały szkoleniowe, certyfikat (polsko-angielski), przerwy kawowo-deserowe.
O udziale w kursie (oprócz spełniania wymagań wstępnych) decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku braku miejsc na liście Uczestników kursu, następuje zapis na listę rezerwową. Liczbę wolnych miejsc można sprawdzić w polu „Wolne miejsca”.
W dzisiejszych czasach postęp i rozwój radiodiagnostyki sprawił, że jest to niezwykle ważny i istotny element, bez którego właściwa fizjoterapeutyczna diagnostyka pacjentów jest praktycznie niemożliwa. Większość pacjentów na pierwszą wizytę konsultacyjną przychodzi z wykonanymi już zdjęciami RTG czy obrazami rezonansu magnetycznego. Niezmierne istotne jest zatem, aby fizjoterapeuci potrafili wykorzystać posiadaną wiedzę z zakresu diagnostyki i połączyć ją z umiejętnością interpretowania zdjęć radiodiagnostycznych
Aby zgłosić się na szkolenie wystarczy wypełnić powyższy formularz zgłoszeniowy. Jeżeli posiadasz już konto w Strefie Kursanta wystarczy, że zalogujesz się swoimi danymi i potwierdzisz zgłoszenie. Jeśli to Twój pierwszy kurs w Med Coach, wypełnij wszystkie wymagane dane z formularza i kliknij Zapisz się na kurs.
Z uwagi na fakt, że jesteśmy niepubliczną placówką oświatową, każda Osoba, która ukończyła kurs w Med Coach otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
Wszystkie dane z formularza zgłoszeniowego są potrzebne do prawidłowego wypełnienia powyższego zaświadczenia. W przypadku braku jakichkolwiek danych, dokument ten jest niekompletny i nie może zostać wydany.
Jednocześnie informujemy, że wszelkie przetwarzane dane są należycie przechowywane, zgodnie z wymaganiami RODO z dnia 25 maja 2018 r. (więcej w zakładce Polityka prywatności).
W Med Coach istnieje możliwość uzyskania dofinansowania na kursy ze środków Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Sprawdź, z którego dofinansowania możesz skorzystać Ty lub Twoi Pracownicy. Aby zasięgnąć informacji o dofinansowaniach zachęcamy do kontaktu z Karoliną - naszą koordynatorką ds. dofinansowań
- telefonicznie - +48 694 608 689
- mailowo - dofinansowania@med-coach.pl
Szczegóły dostępne są także na stronie: https://med-coach.pl/dofinansowania.
Szczegółowe informacje organizacyjne zostają wysłane drogą elektroniczną na e-mail po zaksięgowaniu wpłaty, a w przypadku dofinansowania z KFS lub BUR - po otrzymaniu potwierdzenia otrzymania dofinansowania z KFS lub zapisu w BUR. Najważniejsze kwestie organizacyjne znajdziesz również w Strefie Kursanta w zakładce „Aktualne szkolenia".
Nie. Celem potwierdzenia udziału w szkoleniu należy wpłacić zaliczkę do 7 dni od dnia zgłoszenia. Kwota zaliczki w zależności od szkolenia wynosi od 300 do 1000 zł.
Zaliczkę należy wpłacić do 7 dni od momentu zapisu. Wpłata zaliczki stanowi gwarancję rezerwacji miejsca na szkoleniu. Płatność II raty należy dokonać najpóźniej na 6 tygodni przed zaplanowanym szkoleniem.
Tak – istnieje możliwość rezygnacji z udziału w wybranym szkoleniu bez podawania przyczyny. Zgodnie z Regulaminem Med Coach:
W każdym z powyższych przypadków istnieje możliwość wskazania Osoby zastępczej bez utraty wpłaconych środków.
Zdecydowana większość szkoleń z oferty Med Coach może być nagrywana, a materiały wykorzystywane w zakresie własnego użytku osobistego. Ostateczna decyzja w tym zakresie należy jednak do Instruktora, który po ustaleniu zasad współpracy z grupą, ogłasza ją na początku szkolenia.
Jeżeli potrzebujesz znać odpowiedź na to pytanie jeszcze przed szkoleniem, skontaktuj się z nami, a my ustalimy warunki z Instruktorem i poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.
Instruktor: dr n. med. Janusz Kocjan
Nagranie ze szkolenia on-line, podczas którego został poruszony temat przepony w kontekście pediatrycznym.